joi, 5 decembrie 2013

Ești în căutarea unui film bun și totodată vrei să afli mai multe informații despre domeniul Relațiilor Publice? Vă recomandăm  titlurile de mai jos :


1.     Wag the Dog 


Abaterea atenției opiniei publice de la un scandal sexual prezidențial prin înscenarea unui război a momit milioane de cinefili care au gustat din plin subiectul. Analiza profundă a relațiilor complexe dintre politica, mass-media si industria show-biz-ului, filmul prilejuiește recitaluri din partea lui Robert de Niro si a lui Dustin Hoffman.







2. The Queen(2006)







Atunci când vestea morții Prințesei Diana, fară nicio indoială, cea mai cunoscută femeie din lume, cade asupra unui public britanic șocat si neîncrezator, Regina Elisabeta II se retrage între zidurile Castelului Balmoral cu familia sa, incapabilă de a întelege reacția publicului la nenorocire.
Filmul “The Queen” ilustrează cu succes relația dintre consilierii de imagine ai casei regale și mass- media.









3. Hancock (2008)






Există eroi... există super-eroi... şi pe lângă ei, exista şi Hancock.

Odată cu puterea, creşte şi responsabilitatea - toată lumea ştie asta - toată lumea, cu excepţia lui Hancock. Critic, conflictual, sarcastic şi prost înţeles, eroismele bine-intenţionate ale lui Hancock rezolvă problemele şi salvează nenumărate vieţi, dar par a lăsa în urmă un dezastru. Lumea a ajuns la saturatie - oricât de recunoscători ar fi pentru faptul că au eroul lor local, cetăţenii din Los Angeles se întreabă ce au făcut ca să merite un asemenea tip. Lui Hancock nu-i pasă ce gândesc oamenii - până în momentul în care salvează viaţa directorului de PR, Ray Embrey . În acea zi super-eroul negativ începe să conștientizeze ca este o persoană vulnerabilă.







4. Thank you for smoking




Se poate spune că Nick n-are o slujbă chiar ușoară în vremurile acestea, de cultură in stil neo-puritan. Confruntat cu zeloții care militează pentru interzicerea fumatului si cu un senator oportunist care vrea sa pună etichete cu semnul otrăvii pe țigari , Nick trebuie să dea de vreo găselniță, sa-și apere obiectul muncii.
Pornește o campanie ofensivă de PR la televiziune si recrutează un mare agent de la Hollywood pentru a promova fumatul in filme.










5. Jerry Maguire (1996)




Jerry Maguire, un agent sportiv foarte important, face greşeala să scrie un memoriu despre activitatea companiei la care lucra: lucrurile pe care le gândim şi nu le spunem. Ca urmare, este concediat fără ocolişuri. Şi cum un ghinion nu vine niciodată singur, îşi va pierde şi logodnica şi clienţii. Dar Jerry este un luptător şi nu se dă bătut. Ajutat de Dorothy, o tânără contabilă care crede în el, Jerry începe să-şi reclădească viaţa de la zero. Când totul părea pierdut, el pune mâna pe un client, Rod Tidwell, care îi pune o singură condiţie: Să văd banii! Miza este foarte mare, iar Jerry ştie că secretul acestei slujbe sunt relaţiile personale. Astfel, începe lupta cu sine însuşi, vrând să demonstreze că în viaţă nu contează doar banii.




sursa: http://www.cinemagia.ro/
Categories: , , ,

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu